Faceți căutări pe acest blog

vineri, 2 aprilie 2010

ISTORIE RECENTA: WINDGATE

Reluare de pe ziare.com, comentariu la “Vosganian: Avem de-a face cu un fel de Watergate electoral romanesc” din 13.12.2009

Vosganian baiat bun! Dar nu Water-gate! Vantu-Gate!

Eu face la voi marturisire socant!

La Gotroceni, general Opris STS si C.Avramescu cu cativa canibal din suita lui montat inainte de tur 2 mai multe ecran mare 4x2 metru!
-Pe un ecran rulat caseta secret cu sex oral!
-Pe alt ecran aparut camera supraveghere locuinta Vantu! Jumatate ecran exterior locuinta, jumatate cu interior jacuzzi!
-Pe alt ecran camera supraveghere locuinta soacra Geoana!
-Pe alt ecran camera supraveghere interior sediu PSD!
-Pe altul interior sediu PNL!
-Pe altul interior sediu PDL! 

De ce trebuie supravegheat si PDL? Simplu: trebuie supravegheat tot popor! Inclusiv PDL! Daca da agent dusmanos la pedelisti un sendvici, ei trece urgent inapoi la comunism! Daca le da doua sendvici si 100 euro, ei trece repede inapoi la securism si la kaghebism!  Si care fost si care nu fost…

Toata lumea Gotroceni uitam la ecran! Mai ales caseta secret!
Patapievici mult placut la caset oral! Facut el multe copii trimis la toti prieten intelectual! Trimis si la directori Institut Cultural din strainatate! Toti apreciat caset! Toti bucurat!
………………….

Seara joi 3 decembr cineva dat semnal! Striga: “A muscat, a muscat nada!"
Toti repezit la ecran cu locuinta Vantu!
Vantu stat pe canapea medical cu transfuzie la brat si mult monitor medical in jur!
Intra Geoana!
Vantu spus in soapta:
-Eu sunt foarte grav bolnav, am vrut sa vad toti prietenii…secreti si nesecreti…
-Dar ce ai, omule? spune Geoana…Ai dat telefon ca disperatu’, ca mori, ce-i cu tine? Ce e cu Popa ala al tau de la Djakarta, e adevarat ca e arestat? Ai intrebarile secrete de maine? De fapt, mai ales pentru astea am venit...

-Ei, ca ai venit tu, deodata ma simt mai bine! Si Vantu scoate transfuzia si se ridica foarte voios de pe pat!
-Hai sa te relaxezi si tu putin la jacuzzi, Mircea!
-Nu am timp, maine am confruntarea, da-mi intrebarile si ma duc…
-Lasa, te-am aranjat eu cu confruntarea, am vorbit cu cineva important!
-Zau?
-Zau!

Iese Geoana!
Dupa 5 minut intra dom’Profesor Basescu!
-Hah, hah, hah, ce faci? L-ai aranjat?
-Da, mai Traiane, fara grija! Dar imi dai Posta, cum ai promis! Si ma mai lasi in pace cu “mogulul rau" ca m-am cam saturat!
-Hah, hah, hah, bine! Batem palma! Da’ un whisky n-ai? Hai, ca mai avem de discutat!

La acest moment, C.Avramescu si general Opris stins ecran. Spus ei:
-Acum Secret de Stat! Uitati-va voi la altceva!...

Si noi plecat si privit in continuare caseta secret oral! Patapievici era tot acolo, nu l-a interesat sa priveste la alt ecran…

Niciun comentariu: