Faceți căutări pe acest blog

joi, 15 aprilie 2010

Consiliu Sala Tron 2

…urmare…
Dom’Profesor convocat Consiliul in Sala Tron de la Godrogeni…
Sala urias cu statui ceara, asemanare ireprosabil…Statuia lu’ Vlad Tepes, cu teapa in mana, arunca o umbra lunga…Statuia Lenin are figura din ultimele lui zile, contorsionat rau, era complet nebun…Statuile lu’ Stalin si Idi Amin Dada, de o parte si de alta a maretului Tron din marmur, zambesc binevoitor la Sefu…Statuia ceara a lu’Marx e mai mica si sta langa masa uriasa, oval, dar mai in spate; dupa ce mananca dom’Profesor ceva gras, se sterge pe maini cu barba natural la statuia…Admirat mult pe Marx si Engels in tinerete dom’Profesor, dar acum ii considera la ei “telectuali trandavi”, care n-au putut pune de-o revolutie, de-o Reforma a Statului, de-o Reforma in Justitia, ba chiar au acceptat ideea de parlament bicamerale…

Convocat Consiliu de Coroana dupa arestare cu catuse la
Casuneanu+Costiniu…Foarte multumit de arestare TV, Sefu Mare…Dar are si unele motive nemultumire…din alta parte…

Catalin face rapid prezenta:
- Nutzi este, Bercea Mondial e si el, Kovesi prezenta, Sergiu Bahaian prezent, Oprea Gabi prezent, Florin Baboi prezent, Boc este, Ristea Priboi prezent, Radu Moraru este, gen.Plesita este (ha,ha, va crede lumea mort, domnu’ general, rade Catalin) unde e Costica Argint?
-Prezent…, zice Argint, abia am ajuns din Italia...
-Asa, bun, continua Catalin, Monica Macoveica este, Valentin Slepac este, Daniel Morar e, Costel Iancu de la Dolj este, George Cristian Maior, Sergiu Bahaian si Coldea sunt, Marian Clita e, Sebastian Lazaroiu e, unde e reprezentantul clanului Corduneanu de la Iasi?
-A dat telefon ca intarzie…, spune Kovesi.
-…Bun, Prigoana este, Prigonel si el, Florin Salam este, Roberta este, regele Cioaba prezent, M.R.Ungureanu si Predoiu sunt, Guta, Ioan Vida si Piranda sunt, gen.Opris Marcel este, gen.Burianu si Pahontu sunt, cu varul dv. Mihai Necolaiciuc vom lua legatura prin video daca e nevoie…sunt cam toti…Sefu, dati ordin sa incepem?

-Da, bai, incepem! Indepliniti protocol!

Catalin pune pe platforma marmur la Tron trei ladite lustragiu…Toata lumea se repede sa apuce periile sa lustruiasca cizme la dom’Profesor…Boc se cam codeste, cu peria in mana…Dom’Profesor il incurajeaza, zambind prietenos:
-Hai, ma Boc, vino mai aproape…
Iar cand Boc se apropie, Sefu Mare ii trage o cizma in gura!

-‘Reati ai naib’ de bolsevici!

Sefu are mana grea, dos de palma foarte dur, dar cea mai grea  ramane cizma…
Boc se da inapoi, se clatina, se tine cu mana de gura…protesteaza slab:
-Sefu, dar am indeplinit intocmai ordinele dumneavoastra…
-Lasa, ba, gargara! Cati bugetari ai dat afara?
-Pai…avem programati 300.000 pentru anul asta, dar etapa mai dura am lasat-o pentru toamna…acum ne concentram pe CF si pe IMM-uri…la astea din urma chiar am depasit planul…
-Las’ ca stiu eu! Ai vazut ca scazi in sondaje si ai omis intentionat sa respecti graficul la bagat bugetari in somaj! Te anunt ca n-o sa scapi! Eu te-am pus, eu te dau jos!...Sa nu crezi ca faci tu tot ce vrei in PDL si la guvern!
-Eu nu…baiguie Boc.
-Treci la treaba! adauga decis Sefu.
Boc se retrage, confuz, cu mana la falca…



-Nutzi, continua Sefu, ce zici, te fac prim-ministra?


-Traiti, nu cred ca e momentul bun…hai sa-l lasam pe Boc sa dea bugetarii afara si sa reduca el salariile si pensiile…zice Oprea. Sa asteptam mai bine al treilea imprumut de la FMI…
-Sefu, cu tot respectu’, ati putea sa demiteti guvern Boc IV si sa numiti guvern Boc V…cu aceiasi ministri…intervine Bercea Mondial.
-Daaa…zice Nutzi, dar daca se schimba guvernul, eu vreau si prim-vice-prim-ministra…si ministerul industriei…si ministerul transporturilor…si ministerul ala pe care-l are Blaga, niciodata nu tin minte cum il cheama…aaa…nu l-am avut eu cumva anul trecut???
-Nu, draga, zice Sefu, Blaga are acum Internele…anul trecut a avut Dezvoltarea regionala, pe care am unit-o cu Turismul si ti le-am dat tie …acum e la tine, cu Turismul…La Dezvoltare sunt bani grasi…
-Da?... se mira Nutzi. Dar sa-mi dai si Internele astea! las’ sa fie acolo, nu strica! Cu forte noi cred ca o sa bag si niste pensionari in somaj…

Nimeni nu comenteaza…

-Apropo, zice Sefu, Maior, adu-mi dosarele de urmarire ale lui Videanu, Berceanu si Blaga…Ce mai pun astia la cale?
Maior se sfatuieste rapid cu Coldea si ii inmaneaza Sefului 3 dosare, mai groase fiecare decat DEXul…
-Astea sunt pe ultimele doua saptamani, zice el. Deplasari, intalniri, convorbiri telefonice, tot…rude pana in gradul V…tot…
-Spune-mi pe scurt despre ce e vorba! zice Sefu.
-Videanu a mai concesionat 3 terenuri, de 5 ha fiecare, tot pe 99 ani si tot cu pretul de la Snagov, 100 euro/an…Vrea sa mai ridice niste “casute” de 2000-3000 mp, zice el ca mausoleul ala de la Snagov e prea mic, ii ajunge numai pentru dulapurile cu pantofi…
-Zgarcit e asta, zice scarbit Sefu. Nu ti-ar da 10 milioane de euro imprumut pentru trei zile nici sa-l tai…Se tot impinge la pomeni…Dar lasa, am eu ac de cojocul lui…
-Berceanu a mai castigat circa 20 milioane euro…
-Ahaaa! Dar pe la Safe-ul PATRIA nu a trecut sa-si faca datoria fata de tara…zice semnificativ Sefu. Si Blaga?
-Tot cu vamile se ocupa…a avut realizari frumoase…
-Bine, dar vamile nu sunt acum in subordinea Finantelor? zice nedumerit Sefu.
-Da, dar vamesii ii stiu inca de frica, iar Vladescu habar n-are…
-Bercea, zice Sefu, a trecut Blaga recent pe la Safe PATRIA?
-Traiti, nu!

-Bine-bine, zice amenintator Sefu, vedem noi…Hai sa-i lasam pe astia si sa ne ocupam de o frumoasa victorie a DREPTATII

...urmeaza chiar acum... 


Niciun comentariu: