Faceți căutări pe acest blog

vineri, 16 aprilie 2010

Curtea Constitutionala de Integritate


Catalin Macovei, presedinte la Agentia National de spionaj si Integritate, baiat foarte bun! El pare baiat tanar, naiv si nevinovat, dar noi stim ca atunci cand priveste la stanga minte, cand priveste la dreapta inventeaza, iar cand priveste sus, cauta minciuni noi! Cand priveste in jos, sigur are microfon montat sub costum! Iar ochi la Catalin, mici si alunecosi, misca tot timpul, mai repede ca la viezure, stanga-dreapta-stanga-dreapta-sus-jos! Greu de dedus ce are in minte la un moment dat!

Catalin venit plangand azi la Gotroceni!
Intrat in Sala Tron, aruncat pe trepte marmur de la Tron si plans in continuare!
Dom’Profesor spus la el:
-Catalin, revino-ti! Ce ai?
-Bu-hu-hu, plange teatral Catalin, Curtea Constitutional m-a lasat fara atributii!
-Am auzit azi si eu…las’ca aranjam noi ceva…Sa vina Maior, Ungureanu Razvan, Burianu si Marcel Opris la mine!

Catalin Macovei si-a revenit imediat! S-a ridicat, foarte vesel, si s-a apucat de ocupatia lui favorit, mers in spate Tron, prin colturi, deschis sertare, cautat pe sub covoare, inspectat spate tablouri, cautat in cos gunoi…pana dom’Profesor s-a rastit la el sa stea locului…atunci, Catalin si-a luat figura tragic, cu capul in piept, si a stat langa Tron…

Oprea 4 stele, in uniforma de parada, cu pinteni si sabie scurta, se grabeste sa convoace spionii…

In cateva minut, toti apar…
-Care-i miscarea cu CCR? intreaba taios dom’Profesor.  De ce nu am fost dinainte avertizat? Pentru ce platesc eu pe voi atat de gras???

-V-am spus de saptamana trecuta ca s-a lasat o tacere ciudat la Curtea Constitutional…zice sfios Maior. Nici un convorbire suspect, toti membri CCR vorbesc numai de shoping, de ultimele casete XXX care pot inchiria ei in apropiere, despre ultim medicament pentru reumatism, schimba retete de mancare, vorbesc de planurile lor pentru weekend…Abia azi am aflat ca le-a cumparat Bradisteanu la toti sapte niste telefoane noi, din SUA, cu un soft ultim racnet de la CIA care acopera convorbiri reale…dar nu am putut afla ce le-a mai dat in plus…

-Ioan Vida si cu Aspazia Cojocar au ramas izolat…spune Opris. Cu tot devotamentul lor pentru dv, nu pot turna nimic…nu au ce turna…nu le raspund astialalti la provocari…

-Contramasuri, urgent! ordona Sefu. Cablati-l pe Catalin de sus pana jos! Puneti microfoane si in pantofi! Camere video in frizura!
-In frizura nu putem, Sefu…zice Maior. Are par prea unsuros, obtureaza orificiu camera…Dar punem cateva camere in cravata si nasturi costum…

-Luati legatura cu Vida si Cojocar! Sa-l introduca pe Catalin la Curte! Catalin, la treaba!…
--------------------

Peste cateva ore, vine Catalin Macovei zambind smecher…Ne tine pe toti cateva momente in asteptare…Pana si dom’Profesor s-a enervat…desi are simpatia mare pentru el…Sefu zice ca exemplu stralucit este Catalin la clasa politic nou, tineresc…

-I-am prins, avem majoritate! ne anunta mandru Catalin Macovei…si ne detaliaza:
-Cu unul din ei am un prieten comun, camatar… si alt prieten, proxenet…A rezistat el putin, dar, cand i-am improspatat memoria cu niste scene mai picante din trecut, a cedat…

-Altul, zice Macovei, vorbea fara grija la telefonul nou, la 3 metri de mine, l-am inregistrat si video si audio…ia uitati-va…

Si monteaza Catalin la un calculator stickul de memorie…se vede judele si se aude ce vorbeste la telefon: “…Am zis inca 35.000 dolari, asa ramane…Ce??? Nici nu discut! Virezi banii imediat sau adio decizie favorabila!...”
-L-am luat deoparte, se lauda Catalin, am spus ca vreau sa-i arat ceva pe laptop si i-am aratat tocmai ce ati vazut! A ramas stupefiat si i-am confiscat telefonul special…i-am spus ca va fi proba…a cedat…

-Pe al treilea l-am prins cu telefonul confiscat, povesteste Catalin plin de el…I-am dat un telefon trucat si i-am promis 50.000 euro pentru o exceptie de neconstitutionalitate…l-am inregistrat si dupa aia l-am cautat, i-am aratat probele si a cedat! Avem deja 5 voturi sigure din 9, cu Vida si Cojocar!!! Urmeaza sa le confiscam si la ceilalti telefoanele speciale…Ai nostri sunt!!!

-Cum procedam cu hotararea asta cu ANI, totusi? intreaba Oprea, decizia a fost comunicata dar nu e inca data in scris…
-Simplu…zice Sefu. Sa mearga diseara la sediul CCR Bercea Mondial, cu Monica Macovei si Costel Iancu si cu o camioneta plina cu canistre de benzina…Sa-i insoteasca o trupa de sepepisti…care sa neutralizeze paza…Sa sparga toate fisetele si sa dea foc la toate dosarele…Am sa le fac un sediu nou…cu microfoane si camere video din fundatii pana pe acoperis…

-Iarta-ma, Tepes Voda! spune dom’Profesor, privind la statuia gigantica…In mod normal, ar trebui sa-i inchid si pe astia noua in interior si sa le dau foc…Hm…Ma mai gandesc pana diseara… 

Niciun comentariu: