Faceți căutări pe acest blog

joi, 20 mai 2010

Basescu, cumatru cu Paul de Zizi (2)

Intalnire Paul de Teleorman – Basescu




Vine perechea princzyar Paul de Zizi si Lia “La Trampa” de Melvin Belli by Desmond Tutu and Metropolitan Police in vizita la Gotroceni…



-Altedza sa Princzyara Semi-Redgala Princzyul Paul de Tribunal Teleorman! Si Altedza sa Metropolitan Police Princzyessa Lia! anunta aprodul de la SPP, imbracat in livrea frumos, violet cu portocaliu…bate de trei ori in podeaua de marmur cu bastonul de protocol si deschide larg cele doua usi uriase de stejar de la Sala Tron…Apoi aprodul isi sufla discret nasul intr-o parte, apasand cu degetul pe o nara…trage curent in Sala Tron…



Perechea princzyar apare in usa…Paul deschide bratele, zambeste foarte larg, sta in admiratie cateva secunde, apoi traverseaza sala urias, top, top, top, top in mers marunt si rapid, vine si-l imbratiseaza pe Bresedinte…care si el a deschis bratele, incantat…

-Draga Paul! Draga Lia! Ce surpriza! Bine ati venit pe la mine!

-Noi venit sa felicitam la tine pentru realegere! Colosal succes! spune Paul.

-Trebuie sa va multumesc pentru sprijinul acordat de Masoneria si Mafia din San Francisco! spune Bresedintele. Ca si de legaturile rodnice cu familia Rotschild, cu Soros si cu lumea interlopa pseudo-nobiliara! Multumesc! si-l mai imbratiseaza inca o data pe Paul…



Dom’Profesor imbracat elegant, in costum alb cu decoratii, dar nu poarta coroana Cioaba si mantia stacojie…



-Trebuie sa discutam de botezul micului Carol Ferdinand! zice dom’Profesor. Am eu niste idei, am mai discutat asta, dar trebuie lamurim totul! Legam botez asta de Reforma Statului…hai sa luam loc!



Chelnerii SPP aduc gustari si bautur…



-Am mai discutat noi, dar situatia a mai evoluat…continua Sefu Mare. Stii ca aranjasem sa-i dea Consiliul Judetean Prahova cetateanului Mihai Hohenzollern (bine i-a zis Iliescu! hah, hah, hah, rade dom'Profesor, tie iti spunea "printul Paul de Romania" si lui "cetatean"!) cca 8000 hectare din mosia Busteni-Sinaia-Azuga-Predeal, in valoare de 1 miliard euro…Dar face pe niznaiul si nu vrea sa dea parandarat!

Noroc ca am cerut parandarat inainte! Au refuzat! Si am pus prefectul de Prahova si baietii mei de la Cadastru sa nu semneze actul de retrocedare!

-Iti dau tie jumatate! Te fac vice-redge interimar! Desfiintez Casa Regala a lui Mihai! Compromitem la ei! Le iau indarat Pelesul si Pelisorul! continua dom’Profesor. Stiu ca tu dai parandarat urgent!… Dar mai am si eu unele conditii…

-Am facut eu deja atac frumos contra lui ex-rege Mihai in presa din Israel, spune Paul de Tribunal…Am un prieten la Jerusalem Post, ziar din Israel in limba englez, care a publicat un interviu cu mine foarte tare: “Expose my uncle as Nazi”…toata lumea s-a enervat pe ex-Rege Mihai in Israel! Mergea foarte bine! S-a discutat dur si in Knesset…Din nefericire, revista 22 si un grup mare de persoane proeminent de origine evreiasca a publicat un contraarticol: “Sah la Regele Mihai”…Noroc ca am vorbit cu prietenul meu de la Jerusalem Post si a publicat replica lor doar partial!

-Revista 22? Astia-s acum ai mei! spune El Lider Maximo, dar e cam tarziu sa-i mobilizez pentru un articol din 2005…

-Am mai organizat ceva, zice princzyul, am adus doi amici de la Loja nr. 330 Temple Terrace din San Francisco, care au sustinut ca vin din partea Casei de Hohenzollern si au contestat innobilarea lui Radu Duda…E drept ca s-a prins presa pana la urma, dar, cu atacuri mici, poti face lucruri marete…

-Hai sa revenim la Reforma Statului Roman! zice dom’Basescu. Uite, te fac om, iti dau tie bani, terenuri, dotari, castele, mmmm, jumatate din castele, terenuri si dotari…dar vreau eu sa fiu REGE!



Si dom’Profesor scoate Coroana Cioaba de Cocosei de sub masa si si-o pune pe cap…

-Nu cred ca este o problem…zice princzyul Paul. Cu conditia ca sa dispare Casa Regal Mihai, noi putem face Casa Regal impreun! Casa Regal Hohenzollern-Sigmaringen-Basescu-Teleorman!

-Tu Redge si eu vice-Redge! continua princzyul. Stii ca eu baiat salon! Daca eu primeste venituri suficient si castele, tablouri, bijuterii, decoratii, paduri, masini, yacht, avion, elicopter, baluri, distractia, tu poti decide tot ce vrea muschii tai! Eu aprob automatic!

-Paulica…zice bland, dar apasat, dom’Profesor…casa se va numi Casa Regala Basescu-Hohenzollern-Sigmaringen! Si eu decid cine va face parte din noua nobilime portocalie! Am sa-ti arat lista! Am inventat titluri nobiliare noi! Trebuie sa terminam odata cu trecutul! De fapt, sa-ti fie foarte clar: eu decid TOT!

-Sa bem pentru asta! zice Paulica. Eu sunt total de acord, in conditiile precizat! Sa ne bucuram! Lia, ia un piscot*, dar vezi sa nu-l manjesti cu ruj!



…va urma…

---------------

*Un piscot a titre gracieux de la Gonzague, de pe ziare.com…

Niciun comentariu: