Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 2 iunie 2010

Vizita lui Boc la Cotroceni - pregatirea asumarii

E seara…A plouat, iar in baltile din fata Palatului Godrogeni se reflecta lumina…asfaltul e distrus, numai gropi, numai balti, aici a asfaltat anul trecut Umbrarescu…

Vine Boc la Cotroceni…garda se aliniaza, da onorul.

Boc da distrat din mana si merge direct in salonul prezidential…


Nutzi sare din bratele lui Base, iar Roberta se face rosie ca focul, e in tinuta de scena si danseaza la bara… S-a ingrasat cam tare Roberta, carnea i se revarsa peste ciorapii lungi, negri…si burta cam atarna peste slip…


Raluca Turcan e si ea in tinuta foarte lejera, e invelita doar cu un sal transparent si canta ultima manea a lui Florin Salam…acompaniindu-se vag la un tambal mare, negru…

-Ce cauti aici?, o intreaba aspru Boc pe Nutzy. Treci la palatul Victoria, la treaba, nici pana acum nu ai facut ce ti-am ordonat! Hai, misca rapid!

Nutzy isi strange imbracamintea risipita pe fotolii…E si ea rosie la fata, dar zambeste…

Basescu e galben la fata…Incearca sa-si indrepte tinuta, sa se incheie la haine…In sfarsit, se ridica cu greu in picioare si-i spune timid lui Boc:


-Domnu’ Boc, spune Basescu, dar nu va asteptam la o ora asa tarzie…ma iertati, ne destindeam si noi putin…Nu vreti o gustare, ceva de baut? Nu luati loc?

-Hm…sa-mi aduca un ceai verde, rece! ordona Boc. Si spune sa ia naibii de aici alcoolul! Si sa curete masa, impinge Boc, scarbit, niste farfurii cu gustari pe jumatate consumate…

Basescu se duce cu greu la un interfon si vorbeste in soapta…


Hainele ii sunt in dezordine si el merge in echer, indoit de sale…Apare rapid o trupa de chelneri de la SPP si curata masa joasa…

-Iar voi, carati-va de aici! Se adreseaza Boc lui Turcanca si lui Anastase…


Doamnele dispar repede, strangand de pe jos ciorapi, rochii, desuuri…

-Traiane, doar ti-am spus de atatea ori, ne faci de ras cu betiile tale! spune Boc pe un ton sever. Nu te poti abtine? Doar stii ca esti bolnav si nu ai voie…

Basescu tace si priveste in jos…

-Si suntem intr-o perioada extraordinar de importanta! se enerveaza Boc. Doar stiai ca luni avem asumarea raspunderii in Parlament! Iar tu nu faci nimic, numai manele, bautura si dansuri!

-Te-am scos din mizerie, te-am facut Presedintele Romaniei, continua dur Boc. Iar tu te tii numai de prostii…Cand o sa-ti vina mintea la cap??? Incepe sa-mi para rau ca te-am ascultat atunci cand ai venit la Cluj…cand te milogeai de mine sa accept sa fiu premier…cand taica-meu ti-a spart un ou rosu in cap si tu te-ai fastacit, voiai sa-i saruti mana…Esti penibil, ba Traiane!

-Si doar ti-am dat bani destui! continua necrutator Boc. Tie si la toata nesatula ta familie! Apartament de un milion la Paris lui drogata aia de EBA, apartament de la Puiu Popoviciu pentru ailalta…lui frati-tu i-am aranjat legatura cu traficantii de arme, tie ti-am dat bani grasi din imprumutul FMI…


-Si ce aflu!!! se enerveaza din nou premierul. Te-ai pretat sa iei 300 milioane euro de la Soros, mita ca sa sprijini Gold Corporation Rosia Montana! De parca tu ai fi in stare sa sprijini ceva!

-Iertati-ma, domnu’ Boc!...spune oftand Basescu, nu mai fac…voia Nutzy o vila noua…si Roberta o poseta noua…si Raluca nu’s ce voia…

Boc vrea sa mai spuna ceva, dar se abtine. Se uita mustrator la Basescu, care nu e in stare sa se uite drept la el…

Apar Catalin Avramescu si Sebastian Lazaroiu…se apropie facand plecaciuni in directia lui Boc…Boc le face semn sa vina mai aproape…

-Ascultati, bai baieti, il luati acum pe asta…si arata catre Traian, care e prabusit in fotoliu…il faceti o baie fierbinte, niste dusuri reci, ii dati zeama de varza, ce vreti voi, maine mi-l aduceti treaz-trezut la Palatul Victoria! La prima ora! Si sa nu mai bea nimic! Daca miroase a wisky ati incurcat-o cu mine! Dau cu voi de pamant de nu va vedeti! Parca v-am mai spus de cateva ori sa-l supravegheati sa nu-si dea in petic…


-Am inteles, domnu’Boc! spun spasit cei doi…

-Si tu, ba Traiane, incearca sa te abtii macar pana saptamana viitoare! Hai, misca la dus! Am sa-ti trimit maine doctorul meu, sa-ti dea un tratament antialcool…

Basescu sta cu capul prabusit in piept si sforaie usor…
Boc se apropie si ii trage rapid doua palme peste obraji…
-Ba, tu auzi ce spun? Ai inteles ce ti-am spus?
Basescu aproba vag din cap…

Boc spune hotarat catre cei doi:
-Luati-l mai repede de aici, ca ma enerveaza si nu stiu ce-i fac!
Avramescu si Lazaroiu aproba rapid din cap, se inclina in fata lui Boc, apoi il iau de subsuori pe Basescu si il tarasc atent catre interior…

-Prim ministru mi-a trebuit, cu asa un presedinte…spune cu naduf Boc…

-va urma…-

Niciun comentariu: